Ahad, 2 Jun 2013

video terlampau Hyuna yang hot

 | 

(Video) Aksi terlampau artis Korea, Hyuna, video klip di'ban'

Karier solo yang sedang meningkat naik oleh penyanyi wanita Korea, Hyuna tidak semudah yang disangka dan penuh dengan rintangan.

Terbaru, video klip single solonya yang berjudul "Ice Cream" telah dilabel keterlaluan dan sesuai untuk tontonan dewasa sahaja di Korea Selatan.

Ianya berlaku kerana penampilan Hyuna yang amat seksi dengan pakaian yang agak menjolok mata serta koreografi yang menampilkan pergerakan yang tidak senonoh serta beberapa adegan provokatif dan menggoda, lapor media Korea.

Sebelum itu, ciptaan Hyuna sendiri yang berjudul "Very Hot" telah di'ban' oleh 2 syarikat penyiaran di Korea Selatan: KBS dan MBC. Alasannya, dalam lirik lagu tersebut ada menyebut sebuah syarikat internet yang popular di sana.

Dalam klip video "Ice Cream" tersebut, Psy telah muncul sebagai pelakon tambahan, mungkin memabalas budi Hyuna yang tampil dalam video "Gangnam Style" yang menaikkan namanya di mata dunia.
Error matching blog to blogger entry. If you are the owner of this blog, please check that there is no typo in your blog address and that you have pasted the code from the Add Ads page correctly (http://pilihan-anda.blogspot.com/2012/11/video-aksi-terlampau-artis-korea-hyuna.html)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan